2015. április 6., hétfő

SPACECOM - Minimalista űrstratégia

A katonai rendszerek ihlették a játék látványvilágát, így semmi felesleges sallang, csak a lényeg kerül a monitorokra.



Érdekes űrstratégiát karolt fel a 11 bit launchpad. A SPACECOM ugyanis nem a szemkápráztató grafikájával, hanem komoly taktikai felkészültséget igénylő játékmenetével kívánja megragadni a játékosokat. A fejlesztést a Flow Combine végzi, játékuk pedig villámgyorsan meggyőzte a Steam közösségét, akik így zöld utat is adtak a projektnek.

"A SPACECOM a valós idejű stratégiai játékok gondolkodós részére koncentrál. Itt nem a minél gyorsabb kattintgatás vezet eredményre, hanem az aprólékos tervezés és a hibátlan kivitelezés. Nagyon örülök, hogy sikerült olyan partnert találnunk, aki anyagilag és tapasztalatával is képes minket támogatni. Lehetőséget teremt számunkra, hogy kihozzuk a SPACECOM-ból azt, ami benne rejlik." - nyilatkozta Kuba Stokalski, a játék vezető desginere, akihez csatlakozott Marke Ziemak (a The Witcher producere) is a kiadó oldaláról - "Lenyűgözött minket a SPACEOM stratégiai oldalának működése, így nem voltunk meglepve, hogy a játékosok zöld utat adtak neki a Steamen. Már nem vagyunk messze a fejlesztés végétől, így hamarosan a játékosok kezébe kerülhet a játék."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése